بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67539
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 23 فروردین 01 11:36 ب.ظ

تجلیل از دندان پزشک بیمارستان کنگان + عکس

    روز دندانپزشک نماد قدردانی همه ی انسان ها از مقام و قداست شان و منزلت دندانپزشکان حاذق و چیره دست است. دکتر سیده انسیه سجادی زاده سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به همراه توفیق خلیفات مدیر داخلی، به مناسبت روز دندان پزشک با حضور در درمانگاه تخصصی این مرکز درمانی از دکتر مرضیه […]

 

 

روز دندانپزشک نماد قدردانی همه ی انسان ها از مقام و قداست شان و منزلت دندانپزشکان حاذق و چیره دست است.

دکتر سیده انسیه سجادی زاده سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به همراه توفیق خلیفات مدیر داخلی، به مناسبت روز دندان پزشک با حضور در درمانگاه تخصصی این مرکز درمانی از دکتر مرضیه اسماعیلی دندان پزشک این بیمارستان با اهداء لوح سپاس قدردانی کردند و از زحمات ارزشمند این پزشک در طول یک سال گذشته تشکر نمودند.

 

 

دکتر مرضیه اسماعیلی در پیامی روز دندان پزشک را گرامی داشت:

بدون شک دانش دندانپزشکی یکی از دستاورد های کهن بشر می باشد که با کمک آزمون و خطا و به مرور زمان توانسته تا کاربرد های بسیار مهم و موثری را در رابطه با سلامتی ارائه دهد.
اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در حفظ سلامتی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها بر کسی پوشیده نیست. دندانپزشکان بعنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارایه می‌دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می‌کنند.۲۳ فروردین ماه، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی و همه دانشجویان این رشته تبریک
عرض می‌کنیم.

کلینیک دندانپزشکی کوثر اماده ارائه خدمات دندانپزشکی : ترمیم ، زیبایی ، عصب کشی ، جراحی ، کشیدن و … به شما همشهریان عزیز میباشد .
با تشکر مدیریت کلینیک دکتر مرضیه اسماعیلی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن