بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67741
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 اردیبهشت 01 10:14 ب.ظ

از کارگران بیمارستان کنگان تجلیل شد

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این مراسم گفت: هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت است. کارگرانی که عامل اصلی توسعه و اقتدار هر نهاد می باشند؛ زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایـران، حضرت امـام خمینی(ره)، حیات یک ملت، […]

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این مراسم گفت: هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت است. کارگرانی که عامل اصلی توسعه و اقتدار هر نهاد می باشند؛ زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایـران، حضرت امـام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.
دکتر سیده انسیه سجادی زاده افزود: خرسندیم که درخانواده بزرگ بیمارستان کنگان در خدمت بزرگ زنان و مردانی هستیم که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه پیشبرد اهداف این مرکز درمانی ارائه کرده‌اند و مفتخریم به این تلاش‌گرانی که ماموریت بزرگ ایشان، ارتقاء سطح خدمات بیمارستان است.
وی عنوان کرد: بر خود لازم می دانم از کارگران متعهد ، پرتلاش، مومن و دلسوز بیمارستان امام خمینی تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و خدمات ، تبریک و تهنیت بگویم.

در ادامه، مسئول خدمات بیمارستان امام خمینی کنگان به نمایندگی از همه کارگران این مرکز درمانی ضمن تشکر از مدیران بیمارستان کنگان بابت برگزاری مراسم تجلیل از کارگران گفت: حقیقتا جا دارد از زحمات بسیار ارزشمند نیروهای کارگری این مرکز درمانی در ایام کرونا کمال قدردانی را به عمل بیاورم که با تلاش و فداکاری مثال زدنی، بخش مهمی از بار مسئولیت خدمات دهی به مراجعین را بر عهده گرفتند.
نوروزی در ادامه ضمن اشاره به چند مورد مهم از زحمات کارگران این بیمارستان، بخشی از نیازمندی ها و سختی های موجود را نیز مطرح کرد.

حسین غیاثی مسئول امور عمومی و حسن زارعی مسول حراست نیز در این مراسم، دقایقی را به تقدیر از مقام شامخ کارگر و به ویژه زحمت کشان بیمارستان امام خمینی کنگان پرداختند.
فخرایی مسول واحد بهبود کیفیت و خانم بحرینی مسول واحد تغذیه نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از کارگران بیمارستان کنگان قدردانی شد.

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن