بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42016
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 خرداد 96 11:12 ب.ظ

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خبر داد:

ژنراتور بیمارستان کنگان به‌زودی وارد مدار می‌شود

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: دیزل ژنراتور اهدایی منطقه ویژه پارس به بیمارستان کنگان، به‌زودی وارد مدار می‌شود.

دکتر حسن حیدری در حاشیه راه‌اندازی دیزل ژنراتور اهدایی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: بیمارستان کنگان به‌ویژه بخش الحاقی که چند مدت پیش افتتاح‌شده است به علت عدم وجود دیزل ژنراتورهای مناسب، فقط بخشی از ساختمان الحاقی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: اکنون با استقرار این دیزل ژنراتور، توان بهره‌برداری از تمام بخش‌های ساختمان الحاقی را خواهیم داشت و بخش‌های آی سی یو و داخلی که نیاز به برق‌های اضطراری و مناسب داشتند نیز اکنون شرایط مطلوبی پیدا خواهند کرد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با تقدیر از مجموعه نفت، مدیرعامل منطقه ویژه پارس و همکاران وی، خاطرنشان کرد: ما در این‌یک سال، شاهد کمک‌های بسیار خوب سازمان منطقه ویژه پارس به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بودیم که به راه‌اندازی بخش الحاقی (بخش اورژانس، بخش بستری، داخلی و آی سی یو) و هتلینگ و ام آر ای بیمارستان کمک شایانی کرد.
وی گفت: سازمان منطقه ویژه پارس با مدیریت خوب جناب آقای مهندس یوسفی کمک‌های خوبی نظیر فراهم آوردن پرواز رایگان برای پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انجام داده است.
دکتر حیدری ادامه داد: این عمل، نوعی ارزش‌گذاری و کرامت دهی به پزشکانمان است و قطعاً این امتیازی است که بیمارستان کنگان در جذب نیروی متخصص به دست آورده است و امید می‌رود با عنایت و کمک‌های بیش‌ازپیش وی سازمان منطقه ویژه پارس، افق خوبی را برای آینده بیمارستان ترسیم کنیم.
وی افزود: در روزهای گذشته یک دستگاه دیزل ژنراتور و دو دستگاه سردخانه که مجموعاً دارای ارزش ۲۰ میلیارد ریال است از طرف سازمان منطقه ویژه پارس به بیمارستان کنگان تحویل داده شد و همکاری‌ها تا راه‌اندازی دیزل ژنراتور، همچنان ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ضمن اشاره به افزایش جمعیتی (یک‌میلیون نفر) که طی یک سال اخیر شاهد آن بودیم، گفت: این تراکم جمعیت (مهاجر)، بعضاً شاغلین خود سازمان منطقه ویژه پارس و صنایع مرتبط با نفت و گاز هستند.
دکتر حیدری اظهار داشت: با توجه به کاستی‌ها و کمبودهای جدی فضای فیزیکی به‌خصوص در بخش زایشگاه، رادیولوژی و آزمایشگاه که کم‌توانی خدمات‌رسانی به مراجعین و بیماران را به دنبال داشته، انتظارات ما از حوزه نفت این است که کمک‌های بیشتری به این مجموعه درمانی داشته باشند.

دیزل ژنراتور اهدایی از طرف سازمان منطقه ویژه پارس بنا به درخواست رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، چند روز قبل در این مرکز درمانی تحویل داده شد و به‌زودی وارد مرحله راه‌اندازی نهایی خواهد شد. 

این چندمین مورد از مساعدت ها و همکاری های منطقه ویژه پارس با حوزه پیرامونی خود در بخش سلامت می باشد؛ هر چند با توجه به تعداد و هجمه بسیار بالای مراجعین به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، که بخشی از آنان را صنعتی ها و خانواده آنان تشکیل می دهند، جا دارد که نگاه تعامل گونه نفت با حوزه سلامت جنوب استان بوشهر و بیمارستان امام خمینی کنگان( به عنوان قطب درمان جنوب استان) همچنان ادامه داشته باشد و به مقوله سلامت به عنوان یک پروژه عام المنفعه نگاه شود.

مجموعه خبری ثلاث در تحلیلی جداگانه قصد دارد خدمات نفت به حوزه سلامت شهرستان کنگان را مورد بررسی قرار دهد و نیازمندی های جدید این حوزه را نیز بیان دارد.

قطعا احداث همراه سرا در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان می تواند چنانچه رخ دهد، یکی از مهمترین مشکلات مردم و مراجعین به این بیمارستان به عنوان قطب درمانی جنوب استان را حل کند و مردم را از شر گرما و آفتاب و دیگر سختی ها برهاند. منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نوبه خود و به مانند همیشه می تواند در این کار خداپسندانه سهیم باشد و البته مردم قدردان منطقه نیز سپاسگزار خدمات نفت( و مدیران منطقه ویژه پارس)  که در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، می باشند.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن