بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44681
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 مهر 96 2:04 ب.ظ

شهردار بنک ؛

شهرداری بنک بدون بدهی نیست / دهکده گردشگری بنک در دستور کار

ثلاث – شهردار جدید بنک در نشست با خبرنگاران شهرستان کنگان با بیان اینکه به فرد محوری اعتقاد ندارم افزود: خرد جمعی قطعا نتیجه بهتر و کاملتری در پی دارد.

به گزارش ثلاث؛ شهردار جدید بنک در نشست با خبرنگاران شهرستان کنگان با بیان اینکه به فرد محوری اعتقاد ندارم افزود: خرد جمعی قطعا نتیجه بهتر و کاملتری در پی دارد.
حجت ریحانی نیا گفت: متاسفانه تمام مطالبات و خواسته های شهروندان بنکی به شهرداری و شورای اسلامی این شهر ختم می شود، این موضوع بخاطر این است که هیچ نهاد و اداره دیگری در این شهر وجود ندارد
وی گفت: به زودی خانه سمن ها در شهر بنک ایجاد می شود تا بازوی توانمندی برای ما باشند.
وی با بیان اینکه پیگیری و اتمام دهکده گردشگری در دستور کار چهار ساله شورا و شهرداری قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه مشکلاتی در خصوص محل احداث این پروژه وجود دارد؛ امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولین شهرستانی و استانی این موارد را مرتفع نماییم و عملیات اجرایی را هر چه سریعتر شروع کنیم .

ریحانی نیا گفت: بهسازی ۱۳ پارک محله در شهر بنک و احیاء پارک کوهستان در برنامه قرار دارد.
وی گفت: زمین چمن مصنوعی مخصوص بانوان تا پایان سال احداث می شود.
ریحانی نیا اعتبار سال ۹۶ شهر بنک را در دو بخش عنوان کرد و ابراز داشت: از اعتبارات شهر بنک می توان به پنج میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی استان ا اشاره کرد که ۲ و نیم میلیارد از آن بدهی های شهرداری بابت پروژه های عمرانی قبل است که در دوره چهارم شورا انجام شده و صرف آنها خواهد شد.همچنین بخش دیگری از اعتبارات، بودجه داخلی شهرداری است که در سال ۹۶ این مبلغ به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می رسد.
وی گفت: بدهی شهرداری از منابع داخلی رقمی نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هست .
وی با اشاره به اتصال شهر بنک به دریا و توان استفاده شهرداری از ظرفیت این موهبت الهی گفت: با توجه به ساحل بسیار گسترده، زیبا، بکر و مناسبی که در اختیار داریم می توانیم از ظرفیت های دریا به نحو مطلوبی بهره بگیریم.
شهردار بنک گفت: فضای سبز و روشنایی دو مقوله مهم در زیبایی شهر هستند. نورپردازی در شب و فضای سبز در روز، به شهر نمایی زیبا می بخشد و معتقدم حذف یک سری نازیبایی ها ، بهترین زیباسازی است
ریحانی نیا ابراز داشت : شهر بنک فاقد مرکزیت تجاری است و متاسفانه مکان های تجاری شهرهای جنوب استان اکثراً به صورت خطی است
وی به اهمیت جذب گردشگر اشاره کرد و افزود: سرمایه گذار و گردشگر متمم هم هستند و باید در مرحله نخست ابتدا زیرساخت های گردشگری را ایجاد کرده سپس اقدام به جذب گردشگر نماییم.
وی گفت: هر پروژه ای در سطح منطقه اجرا می شود باید پیوست های فرهنگی مرتبط به آن هم در کنار آن اجرا شود.

نظرات

  1. کدام حرف واقعی است؟ says:

    شهردار بنک بدون یک ریال بدهی بازنشست شد/ ۱۰ میلیارد تومان ملک، حاصل تلاش صفایی برای شهردار بعد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن