بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41671
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 9 خرداد 96 5:57 ب.ظ

به همت عکاس کنگانی؛

برگزاری نمایشگاه عکس های زیر آب در حمایت از بچه های بهشت

به گزارش ثلاث؛ نمایشگاه و اکسپو خیریه عکسهای زیر آب رضا صفایی برای حمایت از کودکان معلول ذهنی و جسمی مرکز نگهداری ( بچه های بهشت ) در بندر کنگان برگزار می شود.

به گزارش ثلاث؛ نمایشگاه و اکسپو خیریه عکسهای زیر آب رضا صفایی برای حمایت از کودکان معلول ذهنی و جسمی مرکز نگهداری ( بچه های بهشت ) در بندر کنگان برگزار می شود.
مسئول برگزاری نمایشگاه اردیبهشت دریا در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت : هدف از برپایی این نمایشگاه کمک به مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی است که امیدواریم با حضور گرم مردم و مسئولین بیش از پیش باعث دلگرمی این عزیزان شویم.
رضا صفایی گفت : این نمایشگاه در قالب ۱۷ قاب تصویر از زیر آب بندر کنگان و تعداد اندکی از تصاویر زیر آب جزیره کیش برپا خواهد شد.
وی افزود: این مجموعه تصاویر یکی از گرانبهاترین مجموعه هایی است که در اختیار دارم و به دلیل کمتر دیده شدن از جذابیت خاصی برخوردار است.
صفایی با بیان اینکه این ایده از مرکز نگهداری بچه های بهشت به ذهنم رسید ؛ ابراز داشت: بعد از برگزاری مراسم ازدواج دو زوج معلول در این مرکز تصمیم گرفتم برای حمایت از این عزیزان در راستای شغلم کاری انجام دهم که با حمایت دوستان و همراهان در این مسیر به این نتیجه دست یافتم و امیدوارم کمکی هر چند ناچیز ولی نتیجه مثبتی داشته باشد.
وی با درخواست حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه از این حرکت عنوان کرد : از پزشکان، فرهنگیان، مهندسین، بازاریان، صاحبان مشاغل، موسسات و نهادهای غیر دولتی و ادارات دولتی انتظار داریم در این حرکت در کنار ما باشند و برای توسعه کار در بعد گسترده تر به ما کمک نمایند.

وی گفت: در پایان جا دارد از همه بزرگوارانی که در این مسیر کمک کردند علی الخصوص استادم آقای محمد رحیمی زاده تشکر ویژه ای داشته باشم.
نمایشگاه اردیبهشت دریا به آدرس؛ کنگان ، خیابان اداره برق ، جنب استخر سرپوشیده ، موسسه بچه هاى بهشت در روز جمعه ١٢ الی ١۴ خرداد ساعت ١٨ الی ٢٠ برگزار می شود و حضور برای همه علاقه مندان آزاد است.

نظرات

  1. آکادمی عکس زووم says:

    با تشکر از عکاس محترم آقای صفایی ، امیدوارم که این نوع فعالیت ها در شهر کماکان ادامه داشته باشد .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن