بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46311
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 اسفند 96 5:35 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

توجه به پیوست سلامت در کنار اجرای پروژه‌های صنعتی ضروری است

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان گفت: با توجه به تأثیر صنعت در سلامت توجه به پیوست سلامت و اجرای بسته‌های مربوط به آن قبل از اجرای پروژه‌های صنعتی ضروری است.


عکس: حسن اهلی

 

 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان گفت: با توجه به تأثیر صنعت در سلامت توجه به پیوست سلامت و اجرای بسته‌های مربوط به آن قبل از اجرای پروژه‌های صنعتی ضروری است. 

دکتر حسن حیدری افزود: قبل از اجرای هر پروژه صنعتی باید بسته‌های سلامت آن اجرا شود.
وی اضافه کرد: در کشورهای توسعه‌یافته قبل از اجرای پروژه‌های بزرگ، آن نهاد ملزم به اجرای بسته‌های سلامت برای آن منطقه است که این اصل برای صنایع موجود در منطقه و مناطق پیرامونی آن نیز صدق می‌کند.
دکتر حسن حیدری تأکید کرد: یکی از محورهای اجرای هر برنامه و یا پروژه، باید مساله سلامت باشد تا سود آن پروژه افزایش یابد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت گفت: با اجرای این طرح تعداد پزشکان متخصص بیمارستان کنگان با افزایش ۳٫۵ برابری به ۴۰ نفر می‌رسد.
وی در خصوص جذب و ماندگاری پزشکان متخصص نیز گفت: برای جذب و ماندگاری پزشکان متخصص همه مجموعه شهرستان دخالت دارند.
دکتر حیدری اضافه کرد: بیمارستان کنگان دارای یکی از بهترین ام آر های کشور است که این موضوع توانسته مشکلات مردم این منطقه را در این خصوص به‌شدت کم کند.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان راه‌اندازی ان آی سی یو نوزادان را از مهم‌ترین دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان کنگان عنوان کرد و گفت: ان آی سی یو (بخش ویژه نوزادان) ازجمله بخش‌های نوپای این بیمارستان است که نقشی حیاتی برای مراجعان دارد.
وی اضافه کرد: بخش ان آی سی یو بیمارستان کنگان از زمان راه‌اندازی در تابستان ۹۵ تاکنون به بیش از ۴۰۰ نوزاد نارس خدمات‌رسانی کرده است.
دکتر حیدری بیان کرد: تا قبل از این نوزادان نارس و دارای مشکل به دلیل نداشتن امکانات ویژه به مرکز استان اعزام می‌شدند.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از بخش‌های نوپای بیمارستان کنگان بخش الحاقی با زیربنای سه هزار مترمربع است که بزرگ‌ترین اورژانس‌های استان بوشهر را داراست.
دکتر حیدری گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در سال ۸۰ احداث و هم‌اکنون دارای ۲۰۰ تخت فعال است که با مجموع تخت‌های غیرفعال به ۲۴۰ تخت نیز می‌رسد.
وی با اشاره به مراجعه یک‌میلیون و ۱۶۴ هزار نفر به بیمارستان کنگان افزود: بیمارستان کنگان به‌جز شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر بخش‌هایی از استان فارس و هرمزگان را نیز پوشش می‌دهد.
وی گفت: تشکیل موسسه خیریه بیمارستان باهدف کاهش مشکلات هزینه‌ای و غیر درمان منطقه ازجمله دیگر اقدام‌های مهم بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان است.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان یادآور شد: بخش‌های توسعه‌ای بیمارستان کنگان از محل اعتبارات و مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و با همکاری وزارت نفت (سازمان منطقه ویژه پارس) احداث‌شده است.
دکتر حیدری اهدای یک عدد دیزل ژنراتور KV1500 از منطقه ویژه اقتصادی به بیمارستان کنگان را ازجمله دیگر همکارهای منطقه ویژه اقتصادی پارس با بیمارستان کنگان عنوان کرد.
وی اضافه کرد: همچنین شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و دیگر مدیران صنعت اقدام به خرید و اهدای یک دستگاه آزمایشگاه مدرن اتوآنالایزر و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال (D.D.R) به بیمارستان کنگان نموده است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    باسلام ازآقای حیدری عاجزانه درخواست میکنیم که فکری برای نیروهای ساعتی بیمارستان بیاندیشندوباهمکاری مسئولین استانی آنها رادرقالب نیروهای شرکتی و…جذب نمایند تااین نیروهای زحمت کش نیز از حقوق ومزایا وبیمه بهره مند شوند.ازثلاث هم درخواست میکنیم لااقل یک خط از این نیروهای اوتی(ساعتی)بیمارستان امام خمینی(ره) خبری رادرسایت درج نمایند.*آقای صفایی دیدار به قیامت*

    —-

    ثلاث: کاربر گرامی؛ هیچ شادی بالاتر از شاد کردن مردم آن هم به شکل دائمی نیست. از جمله آن اشتغال است.
    نظر شما را به فرماندار، نماینده مجلسف رئیس بیمارستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار منتقل می کنیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن