بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48538
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 تیر 97 9:52 ب.ظ

تخریب نیروی بومی به چه قیمت؟

مدیرعامل منطقه ویژه پارس از جنوب می آید یا شورای شهر تهران؟

اختصاصی ثلاث- خواست عموم مردم منطقه به عنوان میزبانان نجیب صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، انتخاب مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از نیروهای بومی استان بوشهر و به ویژه حوزه جنوبی(استان) است.

چند صباحی است که بحث تغییر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در رسانه های جمعی و محافل عمومی در حال چرخیدن است.

هر چند مهدی یوسفی مدیر عامل فعلی تلاش زیادی را برای  ابقاء خود انجام داده است اما به نظر می رسد که تصمیم وزارت نفت بر جابجایی وی قطعی باشد.

با نزدیک شدن به اجرای این تصمیم، خواست عموم مردم به عنوان میزبانان نجیب صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، انتخاب مدیرعامل جدید از نیروهای بومی استان بوشهر و به ویژه حوزه جنوبی(استان) است.

از این رو، نمایندگان استان یکی از نیروهای بومی، مورد وثوق و محبوب حوزه جنوبی استان که سالها پیش نیز سابقه مدیریتی در منطقه ویژه در کارنامه خود دارد، را به وزیر نفت معرفی نموده اند.

اما متاسفانه آنهایی که در ظاهر فریاد “وا نیروی بومی” سر می دهند و قصد مظلوم نمایی دارند تا افکار عمومی را به سمت و سویی دیگر منحرف کنند تا چند روزی بیشتر بمانند- که البته تا کنون نیز ناموفق بوده اند-  در خفا بر علیه این نیروی بومی در حال سمپاشی هستند و در راهروهای وزارت نفت به دنبال روزنه ای می گردند تا بتوانند این مسیر را مسدود کنند.

به چه قیمتی این چنین می کنید؟ به زودی خورشید حقیقت طلوع می کند و رو سیاهی می ماند به زغال.

ترسمان از روزی است که چشم باز کنیم و ببینیم که شخصی نه از جنوب استان و یا از جنوب ایران، بلکه از تهران و یکی از اعضای شورای این شهر، رهسپار عسلویه شده و بر صندلی مدیرعاملی منطقه ویژه پارس تکیه زده است.

یادداشت: ثلاث

برچسب ها: ,

نظرات

  1. ناشناس says:

    مدیر محترم سایت ثلاث چرا اینگونه انتشار می دهی وزیر نفت اصلا قصد تغییر یوسفی ندارد بلکه این نماینده شماست که دست خود را بسوی اندیمشک دراز کرده است کدام نیروی جنوب استان می خواهد پست بگیرد به بیراهه نروید دارد کلاه سرتان می گزارند

  2. علی says:

    با سلام و خسته نباشد
    ببخشید بهتر نیست جهت تنویر افکار عمومی، نام شخص و یا اشخاصی که به گفته این خبر مسبب چنین پیامدی هستند را در همین خبر و یا خبری جداگانه درج نمایید. این گونه در لفافه صحبت کردن فقط و فقط باعث دودستگی بیشتر در شهرمان کنگان شده و هیچ وقت پیشرفتی حاصل نمیگردد.
    یا حق

    ——

    ثلاث: کاربر گرامی ؛ ضمن تشکر از نظر شما.
    سعی کردیم تحلیل ها را مرحله به مرحله پیش ببریم. هدفمان تخریب و یا ترور شخصیت افراد نیست.

  3. بندر دیر says:

    همون بهتر که بره شاید نفر جدیدی بیاد کاری از پیش ببره مثل قدیمی میگه آب وقتی یکجا بمونه میگندد .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن