بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51036
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 22 آبان 97 12:04 ب.ظ

نمایشگاه کتاب با ۳۰ درصد تخفیف در کنگان گشایش یافت

ثلاث – به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب با بیش از ۶۰۰ نسخه در محل کتابخانه عمومی فرهنگ کنگان گشایش یافت، علاقه مندان می توانند از تخفیف ۳۰ درصدی خرید کتاب در این نمایشگاه استفاده کنند.

نصرالله اسماعیلی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب کنگان اظهار داشت: نمایشگاه کتاب از صبح امروز و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس کتابخانه عمومی کنگان افزود: این نمایشگاه با بیش از ۶۰۰ نسخه کتاب در موضوعات مختلف داستانی، ادبیات، کودکان، مذهبی، قرآنی، ادبی، آموزشی ویژه کودک و نوجوان برای اولین بار در کتابخانه عمومی فرهنگ کنگان تا ۳۰ آبان ماه در معرض دید علاقه مندان به مطالعه و کتابخوانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به منظور تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی های عمومی مردم این منطقه در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی افزود: کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسانهاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن