بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62675
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 آذر 99 7:51 ق.ظ

توجه صنعت به مسئولیت های اجتماعی یکی از مطالبات مردم است

ثلاث-امام جمعه شهرکنگان گفت:توجه صنعت به مسئولیت های اجتماعی یکی از مطالبات مردم است که می تواند به تعامل دوسویه کمک کند.

امام جمعه کنگان در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با تشکر از کمک های اخیر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در خصوص اهدای برخی تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و تهیه تبلت دانش آموزی جهت دانش آموزان گفت: خدمت به بیمارستان کنگان در حقیقت خدمت به خود صنعت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: توجه صنعت به مسئولیت های اجتماعی یکی از مطالبات مردم است که می تواند به تعامل دوسویه کمک کند.

وی در پایان در خصوص مسئله اشتغال نیز اظهار داشت: در خصوص اشتغال نیز مطالبه مردم بویژه جوانان از صنعت از جمله پتروشیمی های منطقه جذب و بکارگیری نیروهای بومی منطقه است که مطالبه و خواسته حقی است

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد نیز گفت: توجه به مناطق پیرامونی و مسئولیت های اجتماعی از برنامه های مهم شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس است.

دکتر نظری افزود : به رغم همه محدودیت ها و مشکلات در چندین ماه گذشته چند ده میلیارد ریال از طریق شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس به شهرستان های جنوبی استان بوشهر از جمله حوزه درمان کمک شده است.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا کمک های مختلفی به نقاط مختلف استان بویژه جنوب صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن