بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12442
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 بهمن 93 12:06 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

۲۲ بهمن نماد حمایت مردم از نظام دینی است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: ۲۲ بهمن نماد حمایت مردم از نظام دینی است

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع پایانی راهپیمایی با شکوه مردم کنگان در یوم الله ۲۲ بهمن با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهیدان والمقام – بیعت با خلف صالح امام و رهبری فرزانه انقلاب و پاسخی قاطع به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا و همه دشمنان است.

وی به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره و اظهار داشت: حضور حماسی مردم مبین اینست که مواضع ملت بزرگ ایران و مسئولان نظام  در موضوع مذاکرات هسته ای ، موضع عزت و کرامت است.

محمودی تجدید حیات دینی و معنوی را یکی از آثار انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی هویت دینی را در دنیای اسلام و هویت معنوی را در کل جهان زنده کرد.

امام جمعه کنگان با تجلیل از حمایت و حضور همیشگی مردم در ۳۶ سال گذشته گفت: ملت بزرگ ایران ثابت کرده همیشه در همه صنه ها حامی و پشتیبان نظام – ولایت – اصول – آرمانها و ارزشهاست و گذر زمان هرگز موجب فراموشی انقلاب نمی شود .

محمودی گفت: حضور شما مردم به فرموده رهبری ثابت کرده است ملت ایران دست بسته نیست و این را در عمل نشان دادید.

وی در بخش دیگر ضمن بازخوانی خدمات نظام دینی در ۳۶ سال گذشته و با تشریح محرومیت شهرستان کنگان در دوران ستم شاهی و با انتقاد از برخی افرادی که خدمات نظام را زیر سوال می برند ، گفت: فقط از باب نمونه از محل اعتبارات سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به این خطه تا کنون افزون بر ۱۷۰ میلیارد تومان به این منطقه عنایت شده است.

امام جمعه با انتقاد  از ساده لوحان و خود فروختگانی که خدمات نظام دینی را نادیده گرفته و سیاه نمایی می کنند گفت: نادیده گرفتن خدمات گسترده نظام و سیاه نمایی نمودن ، ظلمی نابخشودنی به نظام کارآمد دینی است.

وی ضمن تشریح تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بویژه در بین نسل نوجوان و جوان خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: توصیه می کنم نوجوانان و جوانان و نسل سوم انقلاب مطالعات خود را نسبت به تاریخ انقلاب و تاریخ معاصر بیشتر کنند تا بیشتر متوجه ظلم فاحش رژیم پهلوی و از سوی دیگر عزت و اقتدار – توانمندی و خدمات گسترده حکومت نوپای دینی شوند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن