بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25470
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 بهمن 94 11:11 ب.ظ

نماینده فدراسیون فوتبال ایران

چهارتیم نخست مسابقات دسته سوم فوتسال بانوان کشور به لیگ دسته دوم فصل ۹۶-۹۵ صعود میکنند/کنگان میزبانی شایسته است

اختصاصی ثلاث- نماینده فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: این میزبانی یکی از بهترین میزبانی هاییست که تا بحال در سطح کشور مشاهده نموده ام.

شکوفه مهینی نماینده فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مسابقات بانوان دسته سوم کشور به میزبانی فجر شهرداری کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: سیزدهمین دوره مسابقات دسته سوم بانوان کشور، فصل ۹۴-۹۵ با حضور ۱۵ تیم در استان بوشهر، بندر کنگان به میزبانی تیم فجر شهرداری کنگان در حال انجام است.

وی افزود: این بازی ها از تاریخ ۲۴ بهمن شروع شده و تا دوم اسفند ماه به پایان می رسد.

نماینده فدراسیون فوتبال ایران عنوان کرد: در جلسه قرعه کشی با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده، ۱۵ تیم طبق قرعه در چهار گروه قرار گرفتند. در مرحله اول مقدماتی بعد از اتمام بازی ها به صورت دوره ای، از هر گروه تیم های اول و دوم به مرحله دوم راه پیدا می کنند و ۸ تیم به صورت MW در دو گروه قرار می گیرند و همچنان بعد از انجام بازی های دوره ای، تیم های اول و دوم این دو گروه به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا میکنند.

وی گفت: چهار تیم نخست این رقابت ها به مسابقات دسته دوم فوتسال بانوان در فصل  ۹۶-۹۵راه خواهند یافت. چهار تیم دوم با حفظ امتیاز دسته سوم، می توانند در فصل بعد به طور مستقیم در مرحله نهایی مسابقات دسته سوم حضور یابند. هفت تیمی که نتوانند مرحله مقدماتی از گروهشان صعود کنند، در فصل بعد باید مجددا در لیگ استانی خود به رقابت بپردازند.

نماینده فدراسیون فوتیال کشور در پایان اشاره ای به میزبانی شایسته کنگان پرداخت و اظهار داشت: افتتاحیه این مسابقات با حضور دست اندرکاران این برنامه، خبرنگاران، مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد. این افتتاحیه بسیار باشکوه بود و تقریبا تمام مواردی که در افتتاحیه ها به شکل طولانی و زمانبر استفاده می شود، در اینجا به شکل مختصر، مفید و جامع انجام گرفت.

مهینی افزود: چندین خوابگاه در اختیار تیم ها گذاشته شد. حتی خوابگاه ورزش و جوانان که قرار بود برای سال ۹۵ افتتاح شود با فراهم کردن بهترین امکانات در کوتاه ترین زمان نیز در اختیار تیم ها قرار داده شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و ارگان های مرتبط با برگزاری این دوره از مسابقات نیز به خوبی امنیت محل های اسکان را پوشش داده اند.

نماینده فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: این میزبانی یکی از بهترین میزبانی هاییست که تا بحال در سطح کشور مشاهده نموده ام که جا دارد از طرف خودم و فدراسیون فوتبال کشور از عواملین کار و مردم کنگان تشکر کنم.

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن