بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26278
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 21 اسفند 94 6:24 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

مسئولان فرمایشات رهبری را نصب العین خود قرار دهند

ثلاث- امام جمعه کنگان: مسئولان فرمایشات رهبری را نصب العین خود قرار دهند

حجت الاسلام محمود محمودی با استناد به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در دیدار با رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری و تاکید بر لزوم مرور مکرر فرمایشات حکیمانه رهبری در این دیدار اظهار داشت: نظام دینی و مردم برنده حقیقی انتخابات ۷ اسفندماه بودند.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم و لبیک ملت به رهبری در انتخابات هفتم اسفند بیان نمود: رای مردم رای به نظام دینی بود و مشارکت گسترده و حداکثری مردم رسالت مسئولان را در امر خدمتگزاری به صاحبان انقلاب بیشتر کرده است.

محمودی با انتقاد از کسانی که تلاش می کنند تا جامعه را دو قطبی جلوه دهند و احزاب و گفتمان هایی که سعی می کنند موفقیت خود را فتح الفتوح بدانند اظهار نمود: این طبیعت انتخابات است که عده ای رای می آورند و عده ای رای نمی آورند اما این مهم دلیلی نمی شود که همدیگر را تخریب و آماج تهمت و تضعیف و مخصوصا به رجال دین اهانت شود.

وی افزود: دو قطبی نمودن کشور موجب وارد شدن خسارت به کشور خواهد شد و همگان بویژه صاحبان مسند و فعالان سیاسی بایستی از این امر اجتناب کنند.

امام جمعه در بخش دیگر با تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر از برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه در محله گوده کنگان گفت: فاطمیه سند حقانیت و مظلومیت شیعه است و مراسم عزاداری حضرت زهرای مرضیه مصداق بارز و اتم تعظیم شعائر الهی است.

محمودی همچنین به آزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمایش ولایت اشاره و بیان نمود: پیام این رزمایش و آزمایش موشکی اینست که اگر اسرائیل و حامیان او بخواهند کوچکترین غلطی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند فرزندان این ملت با اقتدار و صلابت آنها را از صحنه تاریخ محو خواهند کرد.

وی در فراز دیگر استکبار ستیزی را از اصول مسلم انقلاب و ملت ولایی دانست و با اعلام حمایت قاطعانه از مواضع ستودنی و شجاعانه حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفت: ما مردم استان بوشهر اطاعت از ولی فقیه زمان و نمایندگان ایشان را تکلیف شرعی و ملی خود دانسته و از مواضع بحق و شجاعانه نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار حمایت خواهیم کرد.

محمودی با انتقاد از سخنان و مطالب مطرح شده در برخی سایت ها عنوان نمود: مردم استان بوشهر با سوابق انقلابی فراوان در مبارزه با استعمار پیر و استکبار جهانی ، هرگز از این آرمان مهم عدول نخواهند کرد.

امام جمعه کنگان در ادامه با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهیدو تاکید بر لزوم خدمت رسانی به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر ،  از مدیریت عالمانه حجت الاسلام بحرانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان تقدیر و از تلاش های این نهاد در خدمت به خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران در این خطه تقدیر کرد.

هشدار در خصوص عواقب خطرناک مراسم چهارشنبه سوری ، لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ترویج بدحجابی ، پرهیز از پرداختن به برنامه های مشکوک و بعضا غیرشرعی در نوروز ، انتقاد از سیاست ها و جنایات رژیم کودک کش سعودی از دیگر مباحث خطبه دوم بود.// ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن