بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15157
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 اردیبهشت 94 7:26 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی مطرح کرد:

مسئولان نفت، کمک به شهرستان کنگان را با صدقه اشتباه نگیرند

ثلاث- امام جمعه کنگان: مسئولان نفت کمک به شهرستان کنگان را با صدقه اشتباه نگیرند

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان ، با انتقاد از کم توجهی های اخیر مجموعه نفت و شرکت های مستقر منطقه به شهرستان کنگان گفت: اخیرا میزبانان مهربان و همراه صنعت از سوی مهمان خود مورد بی مهری قرار گرفته اند که این موضوع پذیرفتنی نیست.

وی گفت: وزارت نفت و زیرمجموعه های این وزارت خانه در کنگان و عسلویه باید خدمت به مردم این خطه را وظیفه ذاتی خود بدانند و با منت و بی مهری برخورد نکنند.

امام جمعه کنگان گفت: ما نسبت به کمک مجموعه نفت به سایر شهرهای استان بخیل نیستیم ، اما بر این هم مصر و تاکید می کنیم که باید سهم شهرستان های کنگان و عسلویه بعنوان میزبانان صنعت در بهره مندی از خدمات متمایز و بیشتر باشد.

وی در بخش دیگر با تبریک میلاد امام جواد (ع) و بیان عظمت و جایگاه ماه رجب و فیوضات این ماه گفت: مسئولین در بهره گیری از معنویات و مسلح شدن به سلاح تقوا نیز بایستی گوی سبقت را مردم بربایند و از قافله رجبیون عقب نمانند.

محمودی با گرامیداشت سال دولت و ملت – همدلی و همزبانی گفت: تک روی – حزب گرایی – سیاسی کاری – جناح بندی های سیاسی- مصادره شعار سال به نفع خود – برداشت سلیقه ای و … را مغایر با شعار سال و منویات رهبری فرزانه انقلاب است.

وی با انتقاد از برخی نگاه های سلیقه ای و تندروی های سیاسی گفت: هیچ کس حق ندارد به بهانه شعار سال، دیگری را تکفیر و ضد انقلاب معرفی کند.

امام جمعه عنوان نمود: البته باید به این مهم توجه داشت که شعار سال به معنای بسته شدن باب نصیحت و خیرخواهی – انتقاد سازنده از دولت – کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر نیست .

محمودی در بخش دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، ضمن تاکید بر لزوم تکریم و نکوداشت مراسم ارتحال امام امت و شرکت باشکوه در مراسم ۱۴ خرداد گفت: البته باید به این نکته توجه جدی نمود که نباید به بهانه ارتحال امام از جشن بزرگ نیمه شعبان و به بهانه جشن نیمه شعبان از مراسم ارتحال امام غافل شد.

وی گفت: این امام بود که فرهنگ مهدویت را در جامعه زنده ، انتظار را برای ما به زیبایی تفسیر و با انقلاب بزرگ خود زمینه انقلاب جهانی امام زمان را فراهم کرد.

امام جمعه در پایان گریزی به برنامه های فرهنگی و جشن ها بویژه از سوی دستگاههای دولتی زد و گفت: مراسم و برنامه هایی که با حضور رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام برای اهلبیت برگزار می شود باید ملاک ما در برگزاری مراسم – اعیاد و … باشد.// ابوذر حسین پور

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. پرسشگر - پاسخگو says:

    سلام و تشکر از اظهارات صادقانه امام جمعه مکرم
    والله این آقایونی که خود را بومی می دانند و اهل استان اند کاری کرده اند که باید با تاسف گفت صد یاد غیر بومی ها

  2. همشهری says:

    واقعا چرا نفتی ها فکر میکنن دارن به ما صدقه میدن
    ما حقمون میخوایم
    درود بر امام جمعه
    محمودی مچچچچکرییییییییم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن