بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19491
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 31 مرداد 94 2:07 ق.ظ

با همکاری فرمانداری کنگان و منطقه ویژه پارس

تعامل منطقه ویژه پارس با شهرستان کنگان در زمینه های مختلف آموزشی گسترش می یابد

اختصاصی ثلاث- اجرای دوره های تربیت مربی در زمینه های مختلف، ارتقاء توانمندی مدیران و مشاوران، آموزش خانواده، کارآفرینی، آموزش حقوق شهروندی، ارتقاء سطح نیروهای خدماتی شهرستان و…با حضور اساتید بر جسته و متخصص از جمله برنامه های آموزشی است که در نشست معاون سیاسی فرماندار کنگان و رییس اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی منطقه ویژه پارس انجام آن مقرر شد.

خاکنژاد و حاجیانی

 

به گزارش ثلاث، به منظور اجرایی کردن برنامه های آموزشی برای شهرستان همجوار منطقه ویژه پارس، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان با رییس آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی منطقه ویژه پارس نشستی برگزار کردند. 

در این نشست اجرای دوره آموزشی در زمینه های مختلف با همکاری اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی منطقه ویژه پارس، فرمانداری و ادارات و نهادهای شهرستان کنگان مقرر شد.

 

احمد خاکنژاد معاون سیاسی فرماندار شهرستان کنگان در این نشست برنامه های آموزشی شهرستان و لزوم توجه ویژه در این زمینه را  تشریح و تبیین کرد.

در ادامه حاجیانی رییس اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی منطقه ویژه پارس ضمن استقبال از این موضوع به بیان زمینه ها و نحوه همکاری ها پرداخت.

وی اعلام کرد: برای توسعه شهرستان کنگان آماده هر گونه همکاری در حد توان هستیم.

 اجرای دوره های تربیت مربی در زمینه های مختلف، ارتقاء توانمندی مدیران و مشاوران، آموزش خانواده، کارآفرینی، آموزش حقوق شهروندی، ارتقاء سطح نیروهای خدماتی شهرستان  و…با حضور اساتید بر جسته و متخصص از جمله برنامه های آموزشی است که با همکاری اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی منطقه ویژه پارس، فرمانداری کنگان و ادارات و نهادهای این شهرستان انجام خواهد شد. تلاش خواهد شد تا این دوره ها در نقاط مختلف شهرستان برگزار گردد.

 

نظرات

  1. جعفر says:

    خیلى عالیه ولى اگه در حد حرف باقى نمونه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن