بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47812
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 30 اردیبهشت 97 8:33 ب.ظ

مختارزاده خبر داد:

نخستین ساختمان نمایشگاه دائمی هنرمندان شهرستان کنگان در دهکده گردشگری احداث می شود

ثلاث- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان: نخستین ساختمان نمایشگاه دائمی هنرمندان شهرستان کنگان در دهکده گردشگری احداث می شود

حسن مختارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث، با توجه به استقبال خوب هنرمندان شهرستان کنگان از هنرهای تجسمی، شرکت در نمایشگاه های عکس، نقاشی، خط، صنایع دستی و با توجه به پیگیری های به عمل آمده از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت فرمانداری شهرستان و البته شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، نخستین ساختمان نمایشگاه دائمی هنرمندان شهرستان کنگان احداث می شود.

وی با عنوان این مطلب که اعتبار اولیه این گالری هنری( نمایشگاه دائمی)، مصوب شده است، افزود: با حمایت شهرداری و شورای شهر کنگان، این نمایشگاه دائمی در محدوده دهکده گردشگری شهرستان احداث خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان گفت: متراژ این نمایشگاه ۳۱۰ متر مربع و به شکل دایره ای است.

مختارزاده اضافه کرد: این طرح در حال مناقصه است و به محض اتمام مناقصه و مشخص شدن پیمانکار، کار این پروژه آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: زمین ساختمان این نمایشگاه دائمی، توسط شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان در اختیار قرار داده شده است. مجری و بهره بردار این طرح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خواهد بود.

وی در پایان گفت: امید است با حمایت، همفکری و مشورت هنرمندان و مدیران ارشد شهرستان، مکان های فرهنگی هنری جهت بستر سازی و رشد مناسب مقوله هنر در نقاط مهم شهرستان که از حقوق اصلی مردم و هنرمندان این منطقه می باشد، یکی پس از دیگری اجرا شود.

 

 

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن