بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66757
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 دی 00 10:01 ق.ظ

شهرداری کنگان فضای سبز بیمارستان امام خمینی را ساماندهی می کند

شهرداری بندر کنگان همواره برای همکاری با بیمارستان امام خمینی(ره) پیشگام بوده است و همواره برای این نهاد خدمت رسان در حکم یک بازوی توانمند بوده است. با درخواست مدیران بیمارستان امام خمینی(ره)، واحد خدمات و فضای سبز شهرداری بندر کنگان جهت ساماندهی به فضای سبز بیمارستان امام خمینی دست به کار شدند.   لازم […]

شهرداری بندر کنگان همواره برای همکاری با بیمارستان امام خمینی(ره) پیشگام بوده است و همواره برای این نهاد خدمت رسان در حکم یک بازوی توانمند بوده است.
با درخواست مدیران بیمارستان امام خمینی(ره)، واحد خدمات و فضای سبز شهرداری بندر کنگان جهت ساماندهی به فضای سبز بیمارستان امام خمینی دست به کار شدند.

 

لازم به یادآوری است که شهرداری و شورای اسلامی کنگان اصلاح و بازسازی بخشی از سرویس های بهداشتی و فاضلاب ساختمان الحاقی را  طی زمستان ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ انجام داده است.

پاکسازی محوطه، فضای سبز و همچنین کانال ها و جداول این مرکز درمانی در چندین مرحله توسط شهرداری و شورای شهر کنگان انجام شد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در سال  ۱۳۹۹  تخفیف ۷۰ درصدی پروانه ساخت را برای کادر درمان مصوب نمود و این مصوبه برای سال ۱۴۰۰ نیز تمدید گردید.

اهدا اقلام مصرفی و ضد عفونی کردن بیمارستان نیز در چند مقطع توسط شهرداری و شورا انجام شده است.

اصلاح چهار راه خیابان رازی  (خیابان بیمارستان) که قبلا جزء محل های پر حادثه بود و مسیر گشایی این خیابان و اتصال آن به بلوار امام حسین نیز یکی از اقدامات قابل تحسین شورا و شهرداری در سال های گذشته بوده است. این اقدام بخشی از ترافیک شهر و گره ترافیکی را باز کرده است و منجر به سهولت دسترسی به بیمارستان کنگان شده است.

خرید فریزر مخصوص نگهداری واکسن ، کپسول اکسیژن و تشک نیز بخش دیگری از کمک های شهرداری و شورای کنگان به بیمارستان کنگان بوده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن