بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48996
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 تیر 97 3:38 ب.ظ

تقدیر از زحمات ۳۰ ساله هنرمند بازنشسته کنگانی انجام شد

ثلاث- تقدیر از زحمات ۳۰ ساله حسن مختارزاده، هنرمند بازنشسته ی کنگانی انجام شد.

به گزارش ثلاث، جلسه ی « دوشنبه های ادبی »  این هفته ی انجمن شعر و ادب کنگان، در محل اداره ی ارشاد و فرهنگ اسلامی  این شهر برگزار شد .

با ابتکار و هماهنگی خانم مریم عسکری( پری کنگونی) شاعر با ذوق کنگانی و با همراهی و حضور خاکنژاد معاونت سیاسی فرمانداری کنگان و عده ی کثیری از شاعران، نویسندگان و هنرمندان تئاتر و نمایش، جلسه ی این هفته ی انجمن به تقدیر و سپاس از زحمات سی و اندی  ساله ی استاد حسن مختار زاده رئیس بازنشسته ی اداره ی ارشاد کنگان اختصاص یافت .

در این جلسه که در ساعت هشت و نیم شب روز دوشنبه ۱۵/۴/۹۷ برگزار شد، شاعران جوان انجمن آثار جدید خود را ارائه دادند و سپس تعدادی از حاضران سخنانی را در قدر دانی از زحمات چندین ساله ی رئیس سابق اداره ی ارشاد و فرهنگ  اسلامی کنگان بیان داشتند و تلاش های وی برای ارتقای فرهنگ و هنر این شهرستان را ستودند .

حسن مختار زاده نیز در بیاناتی کوتاه از بذل توجه  خانم عسکری و دیگر حاضران ابراز تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که جمع هنرمندان کنگانی همچون گذشته، در خلق آثار هنری مبتکر و‌کوشا باشند و با رئیس جدید اداره ی فرهنگ، همراهی و مساعدت نمایند .

در پایان خانم ‌عسکری تقدیر نامه ای قاب شده را از طرف انجمن شعر و ادب کنگان به استاد مختار زاده تقدیم داشتند.

علاوه بر  آن قاب دیگری را نیز به رسم یادبود به استاد تقدیم شد. این قاب که حاوی شعری از پری کنگونی و با خط زیبای شکسته ی استاد عبدالله علی پور مزین گشته بود، توسط معاون سیاسی فرمانداری کنگان به استاد مختار زاده تقدیم گردید .

دیگر شاعران و هنرمندان حاضر نیز با تقدیم ‌شاخه گل و هدایایی، سی سال خدمات ارزنده ی این هنرمند برجسته ی کنگانی را ارج گذاشتند ./ حسن عبدالهی

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن