بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57200
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 12 مهر 98 2:30 ب.ظ

راه اندازی پروژه‌های عظیم صنعتی در شهرستان نتیجه تلاش حافظان امنیت است

ثلاث-خطیب جمعه با اشاره به جایگاه شهرستان کنگان گفت: راه اندازی پروژه‌های عظیم صنعتی در شهرستان نتیجه تلاش حافظان امنیت به ویژه نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت هفته ناجا افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بررسی عملکرد یک ساله پلیس است.
وی با نکوداشت یاد شهدای ناجا (شهید سید حسن هاشمی از کنگان) بیان داشت: تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز از افتخارات ناجا در دفاع از نظام دینی و مردم است

محمودی در پایان این بخش از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامنی در ایران اسلامی و دیگر کشورها عنوان نمود: بزرگترین عامل ناامنی در دنیا و جرثومه فساد آمریکا و اسرائیل هستند.

وی در ادامه با تبیین سخنان حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران گفت: معظم‌له سپاه را نهادی پر افتخار در مسیر تعالی و پیشرفت خواندند و فرمودند قضاوت قاطع بنده این است که در سپاه غلبه با رویش ها بوده است.

امام‌جمعه افزود: شهادت بزرگانی چون سردار همدانی و شهید حججی بهترین شاهد بر رویش در سپاه بوده است.

محمودی گفت: قانع نشدن به سپاه پیر، محافظه کار و قانع به وضع موجود، آمادگی برای مواجهه با حوادث بزرگ، نگاه وسیع و فرامرزی به جغرافیای مقاومتی، هم افزایی با سایر قوا و ارکان تشکیل دهنده نظام و استمرار ارتباط با مردم و پرهیز از اشرافی گری و دنیا طلبی را از مهم ترین توصیه های رهبری به سپاه بیان کردند.

امام جمعه تاکید کرد: همه باید توصیه رهبری در خصوص فضای همدلی و همگرایی را نصب‌العین خود قرار دهند.

محمودی به پیروزی اخیر جبهه مقاومت انصارالله و نابودی کامل سه تیپ نیروهای متجاوز سعودی و اسیر نمودن صدها سعودی عنوان کرد: موفق ترین عملیات مقاومت در یمن به منزله یک فتح المبین بود و درسی بزرگ برای نیروهای مقاومت است که در سایه ایمان و مقاومت بر ائتلاف قدرت های استکباری پیروز شد.

بیان و تبیین خطبه امام سجاد علیه السلام، گرامیداشت سه ساله امام حسین علیه السلام، نکوداشت یاد و خاطره و جایگاه سلمان فارسی و شهادت عمار یاسر از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن