بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62739
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 آذر 99 6:55 ب.ظ

تهیه ۲۰ تبلت دانش آموزی جهت دانش آموزان در کنگان

ثلاث-به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج به همت دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه تعداد ۲۰ تبلت دانش آموزی به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال تهیه تا در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.


به گزارش ثلاث،حجت الاسلام و المسلمین محمود محمودی اظهار داشت: به مناسبت میلاد آقا امام حسن عسکری علیه السلام و هفته بسیج به همت دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه تعداد ۲۰ تبلت دانش آموزی به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال تهیه تا در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

امام جمعه شهرکنگان افزود: با توجه به اینکه به همت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس تبلت جهت دانش آموزان مددجوی نهادهای حمایتی تامین شد ، تبلت‌های تهیه شده توسط قرارگاه از طریق برخی موسسات خیریه با نظارت آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان نیازمند غیر مددجوی فاقد تبلت و موبایل قرار می‌گیرد تا آن‌ها از نعمت تحصیل مجازی و برنامه‌های شاد محروم نشوند.

رییس قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان در پایان از خیرین و مسئولان و شرکت‌ها خواست تا در تهیه و تامین تبلت برای سایر دانش آموزان نیازمندی که فاقد تبلت‌اند مشارکت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن