بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65659
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 مرداد 00 12:22 ب.ظ

عزم جدی نماینده مجلس، شورای راهبردی و مدیر عامل منطقه ویژه پارس برای رفع نیازمندی های بیمارستان کنگان

  عباس تبرکی که ازسوی دکتر احمدی نماینده محترم جنوب استان ماموریت یافته بود که درجلسه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ [ در بیمارستان کنگان]شرکت نماید، پس از این جلسه در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشتند : این جلسه و بازدید انجام شده از دو بیمارستان کنگان و دیر در راستای تصمیمات جلسه […]

 

عباس تبرکی که ازسوی دکتر احمدی نماینده محترم جنوب استان ماموریت یافته بود که درجلسه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ [ در بیمارستان کنگان]شرکت نماید، پس از این جلسه در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشتند : این جلسه و بازدید انجام شده از دو بیمارستان کنگان و دیر در راستای تصمیمات جلسه ای بوده است که دقیقا در چهارشنبه یک هفته قبل از آن در دفتر مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه تشکیل شده بود. در آن جلسه علاوه بر جناب دکتر احمدی، جناب مهندس حسنی رئیس شورای راهبردی هم حضور داشتند.

وی افزود: در بخش درمانِ چهار شهرستان جنوب استان دغدغه نماینده محترم که در اصل دغدغه مردم شریف جنوب استان است، مورد توجه قرار گرفت و اینکه شورای راهبردی علاوه برخدمات و کمک هایی که تاکنون انجام داده به چه طریقی می تواند در رفع نارسایی‌های موجود کمک نماید.

تبرکی ادامه داد: جمع بندی این شد که از بیمارستان کنگان بازدید شود. که الحمدالله این مهم اتفاق افتاد و دوب یمارستان کنگان و دیر مورد بازدید قرار گرفت. البته جناب حسنی به علت مشکلاتی که پیش آمده بود نتوانستند در این جلسه شرکت نمایند.

وی گفت: در بیمارستان کنگان جناب فرماندار. رئیس بیمارستان و مدیر داخلی به صورت مبسوط و مشروح شرایط موجود و حاکم بر بیمارستان را تشریح نمودند.

تبرکی خاطرنشان کرد: بیمارستان کنگان در سال ۱۳۸۶ به استناد مصوبه هیات وزیران معین نفت است. و در دور نهم مجلس هم که جناب احمدی حضور داشتند، تفاهم نامه سه جانبه به امضای وزرای ذیربط[ نفت، بهداشت و رفاه] رسیده در همان زمان بخشی از کار عملیاتی شد. اما بعد متوقف شد.

وی عنوان کرد: حجم مراجعین با امکانات بیمارستان امام خمینی کنگان اعم از تجهیزات و نیروی انسانی همخوانی ندارد. بخش قابل توجه ای از مراجعین، پرسنل سخت کوش صنعت نفت هستند. که بیمارستان از این بابت سرانه ای دریافت نمی کند. تجهزات فرسوده شده  . این بیمارستان، قطب جنوب استان است و لازم است همه متولیان ذیربط به صورت ویژه اقدام عاجلی انجام دهند.

تبرکی اضافه کرد: درجلسه مورد اشاره خوشبیختانه هم جناب اسدی مدیرعامل منطقزه و جناب دکترگران پی رئیس بهداشت و درمان نفت در استان، مسائل را بخوبی دریافت نمودند و قرار بر این شد  که در مرحله اول اقدامی انجام شود که شرایط بحرانی را برطرف نمایند. یعنی امکاناتی فراهم شود که بیمارستان کنگان از این شرایط کنونی عبور نماید. در مرحله دوم نیازهای اساسی را تقویم و اعتبار آن تامین شود.

وی گفت: دراین شرایط سخت قدردان تلاش های شبانه روزی کادر درمان هستیم .همه در حال فداکاری هستند . جناب دکتر احمدی تمام اهتمام خود را به کاربسته که وضعیت بخش درمان چهار شهرستان  کنگان‌، دیر، جم وعسلویه بهبود ببخشد . در جلسات متعددی که در وزارت بهداشت و درمان بوده در معیت ایشان بوده ام و از نزدیک شاهد بودم. البته در چند نوبت هم تجهیزاتی تامین و در اختیار بیمارستان قرار گرفته است.

 

 

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن