بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66515
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 آذر 00 3:57 ب.ظ

برای دومین شب پیاپی؛

جشن بزرگ میلاد حضرت زینب به همت سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد

ثلاث- برای دومین شب پیاپی ، جشن بزرگ میلاد حضرت زینب(س) به همت سازمان منطقه ویژه پارس و با حضور پرستاران و خانواده نفت در جنوب استان برگزار شد.

عکس: شرکت نفت و گاز پارس

 

به گزارش ثلاث، به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ،( مهندس سخاوت اسدی مدیر عامل، مهندس اسدپور رئیس روابط عمومی و همکارانشان در واحد روابط عمومی و تشریفات سازمان و دکتر حیاتی مشاور تام الاختیار مدیر عامل این سازمان در مسئولیت های اجتماعی)، برای دومین شب پیاپی جشن بزرگی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در مجتمع رفاهی نفت و گاز پارس برگزار گردید.

در این جشن بخشی از خانواده بزرگ نفت، پرستاران بیمارستان های کنگان و دیر   حضور داشتند

رئیس نظام پرستاری جنوب استان بوشهر طی پیامی که برای سایت خبری ثلاث ارسال نمود از این اقدام  بسیار ارزشمند سازمان منطقه ویژه پارس قدردانی کرد. این پیام به شکل جداگانه و در خبری دیگر منتشر خواهد شد.

همچنین مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی کنگان در گفتگو با ثلاث از متولیان این جشن قدردانی کرد و گفت:  بعد از دو سال کار، زحمت و استرس فراوان که پرستاران متحمل آن شدند، سازمان منطقه ویژه پارس در اقدامی بسیار بجا و موثر، این جشن باشکوه را برگزار نمود؛  از مدیر عامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس، رئیس روابط عمومی این سازمان و دکتر حیاتی مشاور تام الاختیار مدیر عامل در امور مسئولیت های اجتماعی، صمیمانه قدردانی می نمایم.

گفتنی است که متن کامل پیام مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در خبری جداگانه منتشر خواهد شد.

 

 

عکس: شادمهر فلسفی- حسین نوری- زینب صفایی

 

 

 

 

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن