بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30363
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 1 مرداد 95 7:40 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

به زودی ان آی سی یو بیمارستان کنگان افتتاح می‌شود

اختصاصی ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: به‌زودی ان آی سی یو (بخش ویژه نوزادان) بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با حضور مسئولین وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افتتاح خواهد شد.

دکتر حسن حیدری با اشاره به این مطلب که فضای فیزیکی ان آی سی یو کاملاً آماده است به خبرنگار ثلاث گفت: هم‌اکنون در حال خرید و تجهیز ان آی سی یو هستیم که بخش اعظم تجهیزات خریداری و بخش دیگر نیز ظرف چند روز آینده خریداری خواهد شد و ما شاهد تحول بزرگی در زمینه درمان جنوب استان بوشهر خواهیم بود.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: ان آی سی یو توسط سه پزشک پوشش داده می‌شود که یکی از آن‌ها طرحی و دو نفر دیگر طرف قرارداد می‌باشند.
دکتر حیدری خاطرنشان کرد: ان آی سی یو یک بخش تخصصی و نیاز امروز در جنوب استان می‌باشد و همین موضوع باعث شده تا رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، تصمیم به ایجاد این بخش بسیار مهم با فضای فیزیکی و تجهیزات خوب در بیمارستان کنگان بگیرد.
وی اظهار داشت: ما تاکنون نوزادانی که دچار مشکل بودند را به‌ناچار به مرکز استان اعزام می‌کردیم ولی با راه اندازی ان آی سی یو در کنگان، خدمات درمانی مربوط به این نوزادان در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ارائه خواهد شد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با درایت رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین وی دکتر اقبالی و دکتر بیژنی و مجموعه دانشگاه، با سرعت در حال تبدیل‌شدن به قطب درمانی جنوب استان است و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه برنامه تخصیص نیروهای تخصصی، تجهیزات پزشکی، امکانات تشخیصی کلینیکی و پاراکلینیکی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان دارد که تاکنون نیز به‌خوبی انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مزدک says:

    تکلیف ام آر آی چی شد؟

  2. reza says:

    با سلام؛
    احتراماً ضمن تشکر و قدر دانی از مسئولین محترم و به ویژه آقای دکتر حیدری ، با توجه به الطاف الهی و تلاش مسئولین و خیرین بلاخره بخشی از نیازهای این مردم در حال پیگیری و انجام می باشد.
    با توجه به پیشرفته شدن بیمارستان وقت ان است تا سیستم پذیرش عوض شود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن