بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60540
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 خرداد 99 9:47 ب.ظ

راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی اطفال برای نخستین بار در استان بوشهر

ثلاث-رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر از راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی اطفال برای نخستین بار در استان بوشهر خبر داد. 


به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر دکتر عاطفه اسفندیاری اظهار داشت: در جهت مجهز کردن این مرکز در ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران به وسیله تجهیزات پیشرفته در خردادماه سال جاری یک دستگاه آندوسکوپی اطفال با قابلیت‌های طراحی بسیار باریک، شفافیت تصویر بالا، زاویه دید عریض، قابلیت ساکشن پیشرفته، استانداردهای ضد آب پیشرفته، ارائه تصویر HD، سیستم NBI (حذف نور آبی)، سیستم هوشمند افزایش کیفیت تصویر خریداری شد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر بیان کرد: دستگاه آندوسکوپی اطفال به ارزش دو میلیارد ریال خریداری و در بخش گوارش مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی شده است.

فوق تخصص گوارش اطفال مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز گفت: آندوسکوپی یک ابزار تشخیصی و درمانی در طب گوارش کودکان و بزرگ‌سالان است.

دکتر محمدرضا فریبرزی اظهار داشت: آندوسکوپی در ارزیابی و تشخیص و درمان بیماری گوارش مفید بوده و با پیشرفت تکنولوژی، امکانات این ابزار بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: پیش از این کودکان کم سن و سال جهت انجام آندوسکوپی به شهرهای هم‌جوار اعزام یا معرفی می‌شدند که وجود این ابزار می‌تواند باعث خدمات بیشتر به کودکان استان بوشهر شود.

فوق تخصص گوارش اطفال مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر افزود: با توجه به نیاز این مرکز به تجهیزات پیشرفته در بخش آندوسکوپی اطفال، امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد تهیه تجهیزات به‌روزتری باشیم تا بتوانیم خدمات بیشتری به کودکان این استان انجام داده و نیاز به اعزام و معرفی کودکان به استان‌های هم‌جوار نباشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن