بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65101
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 9 خرداد 00 1:16 ب.ظ

تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی بوشهر به ۳۶۰ عدد افزایش یافت

ثلاث-معاون درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: در استان بوشهر ۲۶۰ تخت بستری در سه مرکز درمانی داریم که بر اساس نیاز ۱۰۰ تخت دیگر به آن اضافه شد و در مجموع ۳۶۰ تخت در استان آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی بوشهر به 360  عدد افزایش یافت

به گزارش ثلاث، هوشنگ فولادی امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: آمار استان بوشهر و درصد پوشش بیمه کل استان آمار منحصربه‌فرد و بی‌نظیر در سطح کشور است که ۸۳ درصد از جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار داده و در هیچ جای کشور همچنین آماری وجود ندارد.

معاون درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: سازمان تأمین اجتماعی ۱۱ هزار تخت بیمارستانی در کل کشور دارد که با این میزان، حدود ۱۵ درصد از درمان کشور به خود اختصاص داده است.

فولادی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۲۶۰ تخت بستری در سه مرکز درمانی داریم که بر اساس نیاز ۱۰۰ تخت دیگر به آن اضافه شد و در مجموع ۳۶۰ تخت در استان آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی در خصوص طرح‌های عمرانی این سازمان گفت: از کل طرح‌های توسعه عمرانی کشور یک و نیم درصد این طرح در استان بوشهر اختصاص‌داده‌شده است.

معاون درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: با وجود بیماری منحوس کرونا اقدامات زیادی در سطح کشور انجام شده است و سازمان تأمین اجتماعی در این حوزه بسیار خوش درخشیده است، ما حتی در تأمین داروهای کرونایی گام‌های بلندی در جهت رفاه بیمه‌شدگان برداشته‌ایم.

فولادی خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۹، اعتباری بالغ‌بر ۱۷ هزار میلیارد تومان به حوزه درمان اختصاص‌داده‌شده است که این اعتبار مازاد اعتبار سالانه این مجموعه است.

عادل دهدشتی در ادامه این جلسه گفت: سازمان تأمین اجتماعی ماهانه ۲۱ هزار میلیارد هزینه می‌کند و طبیعی است که همین میزان باید درآمد داشته باشد.

معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی کشور در خصوص اقدامات انجام شده در این سازمان گفت: با حضور مدیر جدید سازمان تأمین اجتماعی اقدامات جدی و ریشه‌ای انجام شده که با تغییر دولت‌ها هم این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی ما در سازمان تأمین اجتماعی وجود بیش از دو هزار بخشنامه و دستورالعمل بوده که این بخشنامه‌ها تدوین و اصلاح شده و به ۶۰ بخشنامه رسیده است که این خود یک اقدام خوب و پسندیده است.

دهدشتی در خصوص افزایش حقوق مستمری‌بگیران بیان کرد: در سال جاری در دو مرحله توانسته‌ایم این حقوق‌ها را ارتقاء ببخشیم، به‌طوری‌که در برخی حقوق‌ها ۱۳۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: امسال افتتاح ۶۱ مرکز درمانی در سطح کشور تصویب شده که چهار مرکز آن به استان بوشهر اختصاص داده شده است.

عبدالله شیرکوند در این جلسه اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد غیردولتی با منابع دریافتی حق بیمه از شرکای خود است که منابع آن یک حق‌الناس است که ما باید از آن محافظت کنیم.

مدیرکل سابق اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک نهادی پرمخاطب با ۴۵ میلیون بیمه شده است سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر آن مستمر بگیر هستند که ماهانه ۱۸ هزار میلیارد تومان برای این افراد پرداخت می‌شود.

وی بیان داشت: در استان بوشهر ۳۳۰ هزار بیمه شده اصلی وجود دارد و با توجه‌ به جمعیت استان بوشهر، ۸۳ درصد استان را پوشش بیمه‌ای قرار داده‌ایم و ۱۵ شعبه اصلی و هشت کارگزار مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

 در پایان این مراسم از زحمات عبدالله شیرکوند تقدیر و عباس دیری به‌عنوان مدیرکل جدید سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن